من بازی جنایی MOBGANGS.COM که خیلی هم باحاله رو پیدا کردم. هم گرافیک بالایی داره هم اینکه خیلی جذابه. برای ثبت نام به اینجا http://madgangs.com/?affiliate_guid=2604859 برو! نمایشنامه هرج و مرج
مرکز بازی های کامپیوتری
مرکز تخصصی بازی

یكی از برترین عناوین E3 امسال Batman: Arkham City بود و ما واقعاً تغییرات بزرگی را در دنباله این بازی نسبت به قبل مشاهده كردیم. اخیراً نمایشی از بازی پخش شده كه ما شخصیت هایی مثل Catwoman ،Two Face و Joker را در آن مشاهده می كنیم. در ابتدا بازی، چند خلافكار را نشان می دهد كه قصد باز كردن یك گاوصندوق را دارند. این خلافكارها لباس هایی عجیبی به تن دارند، طوریکه نصف لباس آن ها سالم و نصف دیگر آن به نظر سوخته است و ماسكی كه به صورت هم دارند، همینطور است. یكی از آن ها می پرسد: "پس كی رئیس میاد؟" دیگری جواب می دهد: "به زودی" اما این رئیس چه كسی است؟

مسلماً با مشاهده این لباس ها معلوم است كه آن ها افراد هاروی دنت (Harvey Dent) و یا همان Two Face هستند كه نصف بدن و صورتش سوخته و نیمه دیگر آن سالم است. آن ها نگران این هستند كه ممكن است هر لحظه Batman به آن ها حمله كند که ناگهان صدای شكسته شدن شیشه ای می آید و ما سایه صورت Batman را مشاهده می كنیم. اما در همان لحظه، صدای یك زن شنیده می شود و ما Catwoman را مشاهده می كنیم و از همین جا گیم پلی شروع می شود و شما باید در نقش Catwoman حساب خلافكارها را برسید. واقعاً نمی توان مبارزات Arkham City را از طریق نوشته شرح داد، چون وقتی با چشم هم آن را نگاه می كنید، باورش سخت است.

Rocksteady تعداد دیوانه واری فنون چندضرب و حركات رزمی برای هر شخصیت طراحی كرده و خیلی كم پیش می آید که یك سری فنون چندضرب تكراری را مشاهده كنید. حتی در بعضی مواقع می توانید حساب سه نفر را در یك زمان برسید و به لطف شلاق Catwoman می توانید از فاصله دور هم به دشمن ضربه بزنید. مكانیزم مبارزات همچنان همانند قبل بر مبنای سیستم حمله و ضد حمله است كه ما چنین سیستم مبارزه ای را در Assassin's Creed هم مشاهده كرده ایم و ضد حمله ها در حقیقت یك سری ضربات تمام کننده بسیار جذاب هستند.

Catwoman تمام دشمنان را از پا درمی آورد، ولی اگر فكر كردید كه او همانند Batman قصد نجات Gotham City را دارد، اشتباه كردید، چون او با باز كردن در گاوصندوق یك کارت حافظه كوچك را برمی دارد و در همین لحظه دست سوخته ای در حالیكه اسلحه ای به سمت سر Catwoman نشانه گرفته، در صفحه ظاهر می شود و در همینجا دمو به 24 ساعت بعد می رود. در صحنه بعدی، ما Batman را بر فراز شهر برفی Gotham می بینیم. نمایی خیره كننده پیش رو قرار دارد. Draw to Distance باور نكردنی در كنار جزئیات خیلی ریز شهر و دانه های برف كه می بارند، گرافیك خیره كننده ای را از Arkham City نشان می دهد. رنگ مشكی و زرد، دو رنگ اصلی بازی هستند كه در تركیب با هم نوعی فضای Noir و كلاسیك به وجود می آورند. رنگ مشكلی از تاریكی موجود در شهر صحبت می كند و رنگ زرد كه حاصل از نور چراغ هاست، حاکی از هرج و مرج و شلوغی است.

Batman با كمك آلفرد (Alfred) متوجه حضور Two Face در یكی از ساختمان های اطراف می شود و می داند که Catwoman توسط Two Face ربوده شده است. Batman می گوید تنها كسی كه می داند چه اتفاقی در Arkham City در حال وقوع است، Catwoman است و Batman باید او را نجات دهد. همانند Arkham Asylum با استفاده از دكمه A (در نسخه X360) و جهت جلو، می توانید با استفاده از شنل Batman پرواز كنید و اگر جهت را پایین بگیرید، Batman با سرعت به سمت پایین پرواز می كند كه با استفاده از این كار می توانید خیلی راحت ارتفاع مورد نظر در پرواز خود را مشخص كنید.

در حالیكه شنل در نسخه قبل فقط در یك مسیر كوتاهی شما را حمل می كرد، در Arkham City كنترل بیشتری بر آن دارید و یكی از وسایل اصلی شما برای پرواز است. در حین پرواز، می توانید هر لحظه با زدن دكمه RB در نسخه Xbox 360 با قلاب مخصوص Batman با سرعت خود را به لبه پشت بام ها برسانید. Batman به جایی می رسد كه چند خلافكار در حال كتك زدن یك فرد بی گناه هستند. Batman روی یك تابلوی تبلیغاتی نشسته و با زدن دكمه X از ارتفاع زیاد به سمت یكی از خلافكارها حمله می كند. فنون چندضرب Batman كاملاً با Catwoman فرق می كنند و او ضربات قوی تری را به دشمن وارد می كند. باز هم با این صحنه، لب به تحسین Rocksteady باز می كنیم، چون مبارزات واقعاً نفس گیر و دیدنی هستند. پس از نجات فرد بی گناه، او اطلاعات خوبی در مورد Two Face به Batman می دهد و او به سمت هدف حركت می كند.

شهر Arkham City خیلی بزرگ طراحی شده و بازی اینبار كاملاً یك عنوان Open-World شده و شما می توانید از طریق پشت بام ها همانند شوالیه تاریكی واقعی حركت كنید. Batman به ساختمان اصلی می رسد و با از پا درآوردن چند دشمن، وارد ساختمان می شود. داخل ساختمان، افراد Two Face دور هم جمع شده اند و خود Two Face با چهره معروف خود Catwoman را با طناب بسته و روی مقداری زیادی اسید داغ نگه داشته است. سمت خوب و بد Two Face با هم درگیر هستند، در یك لحظه او می گوید كه باید Catwoman را آزاد كند و یك لحظه سمت بد او از بی عدالتی و قربانی كردن او صحبت می كند.

در حالیكه Two Face در این دادگاه سرنوشت آدم ها را بر مبنای شانس و سكه خود مشخص می كند، شما در نقش شوالیه تاریكی باید Catwoman را نجات دهید. Batman نگهبان اول را كه بالای دادگاه هست به صورت مخفیانه از پا درمی آورد و سپس وسط جمع افراد Two Face می پرد. تعداد دشمنان فوق العاده زیاد است و شما در یك لحظه باید با حدود 20 نفر مبارزه كنید. بعضی از آن ها صندلی هایی به شما پرتاب می كنند كه می توانید آن ها را روی هوا گرفته و به سمت خودشان پرت كنید. Rocksteady به خوبی حس Batman بودن را در تمام صحنه های بازی منتقل كرده است. صدای خفاش ها و مشاهده آن ها در طی بعضی از فنون چندضرب و پرش ها، واقعاً این حس را به شما تلقین می كند كه یك خفاش هستید.

پس از شکست تمام دشمنان، Two Face با اسلحه خود به Batman شلیك می كند و سریع به سمت Catwoman می رود تا او را هم بكشد، ولی Catwoman خود را آزاد كرده و اسلحه Two Face را به سمت دیگری پرت می كند و می گوید: "اسلحه ای نداری هاروی؟ خجالت آوره" در این صحنه Two Face اسلحه دیگری از جیب خود درمی آورد و می گوید: "دو تا اسلحه". در حالیكه می خواهد به سمت Catwoman شلیك كند، قلاب Batman او را به سقف آویزان می كند. Batman از Catwoman در مورد هوگو استرنج (Hugo Strange) سوال می پرسد.

Catwoman می گوید كه سال هاست كه از او چیزی نشنیده، ولی شایعه شده كه اخیراً او با Joker كار می كند. در این لحظه نما به یك دوربین دیگر، خارج از دادگاه می رود كه هدف خود را روی Catwoman گرفته، صدای بامزه مارک همیل (Mark Hamill) در نقش Joker شنیده می شود كه در حال شعر خواندن است: "چشمك بزن خفاش كوچولو... ببین چطور گربه دوست داشتنیت رو می كشم". Joker در حالیكه می خندد و سرفه می كند، آماده شلیك است كه Batman سریع متوجه شده و Catwoman را به سمت دیگری می برد و جان او را نجات می دهد. نمایش بازی همینجا به پایان می رسد و ما با یكی از زیباترین عناوین امسال روبرو می شویم تا ماجراجویی بسیار بزرگتری با اکثر شخصیت های معروف سری كمیك های Batman داشته باشیم.


تسبیح بسیار زیبا از سنگ شفا دهنده عقیق قرمز تسبیح بسیار زیبا از سنگ شفا دهنده عقیق قرمز  ساعت Led پوما - ساعت مخفي پوما گردنبند فروهر اصل عطر جنیفر لوپز عطر بریتنی اسپیرز دستگاه ضد خواب راننده دستگاه بلوتوث بر روي كامپيوتر مجموعه نرم افزاري لرد 10::: Lord Of Softwares 2011 ver. 10

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : پنج شنبه 16 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط amir